fi
sv
  • Hälsovårdscentralen
    • Läkar- och sjukskötarmottagning
    • Brådskande läkarmottagning
    • Laboratoriet och röntgen
    • Bottenhavets Hälsas Digihälsostation
    • Utdelning av vårdmaterial
  • Allmänmedicinska avdelningen
  • Fysioterapi
  • Tandvården
  • Rådgivningen
    • Skolhälsovård
    • Sållning av livmoderhalscancer
  • Om oss
    • Tillsyn av tjänster
    • Kontaktuppgifter till administrationen
    • Patientombud
    • Dataskyddspraxis
    • Vårdgaranti
    • Till media
    • Faktureringsinformation
  • Valfrihet
  • Aktuella frågor
  • Työpaikat
  • pihlajalinna.fi

StartsidaAktuella frågor
  • Stöd i att främja hälsa och välmående?
  • Öppettider för brådskande läkarmottagning under jul och nyår
  • Ett klientråd håller på att grundas vid Bottenhavets Hälsa
  • En bra dag, ett gott humör - Öppet tillfälle för alla som fyllt 65 år
  • INFLUENSA -OCH CORONAVACCINATIONER 2024
  • Öppettiderna för hälsovårdscentralens huvudingång kommer att ändras.
  • Nytt klient- och patientdatasystem tas i bruk i Kristinestad – förnya recepten i tid och kontrollera tillstånd i MittKanta
  • I juli inleds saneringen av familjecentrets ventilationssystem på sjukhusbacken
  • Öppettider för midsommar
  • E-förhandsblanketter och egenvårds-helhet
  • Digital tidsbokning har tagits i bruk i Bottenhavets Hälsa – du kan boka tid hos en sjukskötare på ett flexibelt sätt.
  • Patientombudsmannaverksamheten överförs till välfärdsområdet den 1.1.2024
  • AVGIFTSFRIA SÄSONGSVACCINATIONER I KRISTINESTAD 2023 – utan tidsbeställning
  • Öppettiderna för vår brådskande läkarmottagning kommer att ändras från och med 01.11.2023
  • Tid till coronavaccinering bokas via rådgivningens tidsbokning
  • Obs! Våra följande telefonnummer kommer att ändras.
  • Lediga jobb
  • Institutet för hälsa- och välfärd (THL) har uppdaterat sina corona-anvisningar
  • Bottenhavets Hälsa inleder sin verksamhet 1.1.2021

Bottenhavets Hälsa
Lappfjärdsvägen 10
64100 Kristinestad

Personalens e-postadresser
förnamn.efternamn@pihlajalinna.fi
Vi behandlar inte kundärenden via e-post.

  1. Patientavgifter
  2. Kanta
  3. Faktureringsinformation
  4. Till media
  1. Respons
  2. Patientombud
  3. Dataskyddspraxis
  4. Dataskydd och datasäkerhet i Pihlajalinna
  1. Personalens intranet